Табиғи балық майы.
Денсаулыққа пайдалы блог.
kz
ru
традиция здоровой жизни
Omega-3 Alhadaya
Блог
О компании
Error get alias
31.03.2022

Омега-3 май қышқылдарының көздері. Балық майы қандай өнімдерде кездеседі?

Омега-3 қандай өнімдерде кездеседі? Полиқанықпаған май қышқылдарының көздері қандай? Неліктен Омега-3 ағзаға пайдалы? Альхадая Омега-3 ерекшеліктері мен құрамы.
Omega 3 onimderi
Омега-3 қышқылдары – бұл адамның толыққанды өсуі мен дамуы үшін қажет полиқанықпаған май қышқылдарының адамдар үшін таптырмайтын тобы. Тіпті, ПҚМҚ иммунитет пен жүйке жүйесіне, және жүректің дұрыс жұмыс істеуі үшін қажет. Олар ұлпа гормондарының синтезіне және эссенциалды элементтердің метаболизміне оң әсер етеді. Олар қабынуға қарсы әсерге ие, ағзаның қорғаныс күшін артырады, инфекцияларға төзімді етеді. Омега-3 қан тамырларын күшейтеді, психикалық жағдайды тұрақтандыруға көмектеседі, созылмалы шаршауды жеңілдетеді.

Омега-3-тің пайдасы дәлелденген, сондықтан Омега-3 көздерін (бұл жерде табиғи өнім туралы айтылып отыр), сонымен қатар Omega 3 жетіспеушілігін толтыруға көмектесетін Alhadaya Omega 3 дәрумені кешенін қарастырған жөн.

Полиқанықпаған май қышқылдарының қандай түрлері бар?

Ғалымдар майлардың зиянды түрі (қаныққан майлар) ғана емес, сонымен қатар пайдалы түрі (қанықпаған майлар жағдайында) бар екенін дәлелдеді. Құрылымына байланысты полиқанықпаған майлар (омега-3, 6) және моноқанықпаған (омега-9) болып бөлінеді. Омега-3 май қышқылдарын дұрыс тамақтану арқылы алуға болады, бірақ оны іс жүзінде жүзеге  асыру қиын.

Ең маңыздылары — эйкозапентаен және докозагексаен қышқылдары (балық, теңіз тағамдары) және линолен қышқылы, ол өсімдік майларында, сояда, каштанда, кейбір көкөністерде кездеседі.

Ағза үшін пайдалы Омега-3 бар өнімдер

Зығыр майы

Өкінішке орай, төменде көрсетілген тізімдегі өнімнің бәрін оңай алуға болмайды. Зығыр майы — Омега-3-тің ең қол жетімді және негізгі көзі. Бұл альфа-линолен қышқылы. Сонымен қатар, ол альфа-токоферол мен калийдің және басқа да майлы (атап өту керек, қанықпаған) қышқылдардың лайықты құрамына байланысты пайдалы.

Чиа тұқымдары

Бізде чия тұқымдары жақында пайда болды, бірақ олардың пайда болу орнында (Оңтүстік Америка) олар тұқымның пайдалы қасиеттері туралы ежелден бері білген. Тіпті, үндістер олар арқылы буындарды емдеген.

Қазір чиа үлкен сұранысқа ие. Омега-3-тен басқа, бұл тұқымдарда В дәрумені, ниацин және басқа да пайдалы микро-макроэлементтер бар. Мұның бәрі ас қорытуға, сүйектерді нығайтуға, ағзадағы қантты бақылауға, тері мен шаштың күйіне және тұтастай алғанда ағзаның жалпы күйіне жағымды әсер етеді.

Нәлім бауыры

Бәріміз консервілердегі треска бауыры туралы білеміз. Бұл көптеген дәрумендер мен басқа элементтерге бай бәріне таныс, өте құнды тағам.

Айта кету керек, ол өте тойымды, жоғары калориялы, бай тамақ өнімі және оны қалыпты мөлшерде ғана тұтыну керек. Пісірілген картоппен, кез-келген жармамен, нанмен (жақсырақ дәнді), көкөністермен бірге жеуге кеңес беріледі.

Ақсерке

Балық – бұл май қышқылының бай көзі, ол әр адамның тамақтану мәзірінде болуы керек. Құрамы бойынша жетекші теңіз түрі — Атлант лососьі. Онда тек балық майы ғана емес, сонымен қатар В, D, Е, ниацин витаминдері сияқты компоненттер бар.


Ақсерке, басқа да көптеген теңіз өнімдері сияқты Омега-3 бай, адам үшін маңызды өзге де құрамдас бөліктерімен танымал. Балық ағзаға оңай сіңеді, құрамында ақуыздар мен майлардың көп мөлшері бар, сонымен қатар ол өте қоректік. Ақсеркеден басқа, кохуч, майшабақ, мойва, тунец, скумбрия, сардина, мидия, уылдырық Омега-3 бай. Бәрі де дәмді және өте пайдалы.

Грек жаңғағы

Балық, балдырлар, чиа тұқымдары мен басқа да өнімдерден кейін Омега 3-тің ең бай көздері қандай? Әрине, жаңғақ!

Омега-3-тен басқа, олардың құрамында Омега 6 және Омега 9 жеткілікті, В, Е, ниацин, калий дәрумендері бар. Адам ағзасына пайдалы элементтердің ішінен темір, магний, кальцийді атап өтуге болады. Жаңғақ құрамында мырыш, селен, мыс және басқа да маңызды элементтер бар.
Жаңғақтарды шамадан тыс жеуге болмайды, өйткені өнім өте жоғары калориялы. Артық дәрумендер бауырды шамадан тыс жүктейді және ұйқы безі мен асқазан-ішек жолдарының жұмысын нашарлатады. Өз денсаулығыңызды күтіңіз!

Жоғарыда айтылғандардан басқа, шалғындарда жайылып жүрген сиырлардың етінде де пайдалы элементтер бар. Жабайы күріш, қызыл жасымық және шпинатта да бар. Сондай-ақ, тофу, фонин ірімшігі және мускат асқабағын жеген жөн.

Альхадая Омега-3 неден жасалған?

Alhadaya Omega 3, сіздің ағзаңыздағы Омега-3 теңгерімін толтыруға көмектесетін Қазақстанда өндірілген бірегей кешен. Ол Ақ теңізде (Моржовец су айдынында) мекен ететін ақсерке балықтарының тері астындағы майынан жасалған. Ондағы су температурасы Ақ теңіздің басқа бөліктеріне қарағанда алты градусқа төмен. Осының арқасында балықтардағы докозагексаен және эйкозапентаен қышқылдарының жоғарылауы қамтамасыз етіледі.
Назар аударыңыз, тіпті зиянсыз және пайдалы витаминдік кешендерді қолданар алдында да маманмен кеңесу ұсынылады.
Ағзадағы ПҚМҚ жетіспеушілігін толтыру үшін жоғарыда аталған өнімдерді күнделікті мәзірге енгізу керек. Сондай-ақ, арнайы әзірленген Alhadaya Omega 3 кешенін үнемі ішу керек!
Omega-3
Omega-3 Alhadaya қабылдау курсы бойынша маманнан кеңес алуға тапсырыс беріңіз және алғашқы сатып алуға 10% - дан 30% - ға дейін жеңілдік алыңыз!

Сізді де қызықтырады

Ақпараттық бюллетеньге жазылыңыз және блог жаңартулары туралы бірінші болып хабардар болыңыз

Біз Instagram желісіндеміз

  • +7 708 312 65 12
  • info@alhadaya.kz
  • Алматы қаласы, Тимирязев көшесі, 69
© ТОО "Alhadaya".
Барлық құқықтар қорғалған 2018-2022